Lucky

Alla inlägg under juni 2010

ARG

Av Lucky - 26 juni 2010 22:18

Tjabba folket. Idag har man varit med Lovisa hela dagen och badat   ..

och nu sitter man vid msn och chattar med några poolare XD

nu ska man kolla på något Michael Jackson progran tror jag nog orkar inte skriva mer för jag är förbannad.

en kompis till mig dissade mig totalt hon lovade att vi skulle vara imorgon och så hade hon glömt mig och ska vara med någon annan.

Men hej då


Av Lucky - 26 juni 2010 14:28

tja tja nu är man med världens bästa Lovisa   .

Och idag ska man försöka bada lite med .

igår var det ju Midsommar och jag hade så jävla kul Men jag kommer fan inte ihåg någonting.

Min granne sa till mig att jag hade sprungit runt och hoppat och skrikit och skrattat som en jävla idiot.

och jag är fortfarande ganska trött :P

Jag köppte ju världens snyggaste klänning vit med en svart rusätt XD

låter lite kul med den var skitsnygg.
Men jag hade den bara en timme sen skulle vi bada och då orkade jag inte ta på mig den igen så jag tog på mig en rosa tröja med en svart döskalle på och harenbyxor...

och förästen så på onsdag har Simon och jag varit tsm i 2 veckor ...

Yippeee

Johoooo...

okej har lite dåligt med samtalsämnen men här kommer dagens låt.   

 

 

Av Lucky - 25 juni 2010 12:08

Hej Hej söötisar GLAD MIDSOMMAR.

Idag har Agnes jag och Anja gjort varsin krans som vi ska ha men min vart värsta ful men deras vart jättefina !!!!

Nu är det bara att hoppas att det blir kul ikväll   .

och det här är dagens låt


Och vi ska nog bada veldigt mycket med :P

Föresten så har jag sträckt höften så jag är jättestel   .

Får hoppas att det går över snart !!!

Nu ska dem komma över och deras föräldrar ska äta här (sill och Potatis) och barnen får sån här (burkskinka) tror jag XD

Men jaa det finns vell inte mycket mer att skriva ska byta om till min klänning snart jag valde den vita med en svart rusett och så har jag köppt en svart med vita prickar på en rusett som man har i håret alltso :P.

Och ni får gärna komentera och skriva vad ni tycker om låten :D och kryssa i ett alternaiv till vänster (vad säger du mäst av dem här)

Glöm inte det är ni snälla och skriv vad ni gillar för låtar så kan jag lägga in dem   .

Men hej då skriver antingen lite senare eller imorgom men syns hej då   



  Bye Bye

Av Lucky - 24 juni 2010 20:09

Hej Hej Hej :D nu är man hos grannarna och Simon och david är här vi har badat jättemycket och det har varit kul :P.

Det bränner på min rygg för att har har blivit så solbränd :P  ...

nu sitter man här och dem ska äta tacos och själv fick man äta lövbiff   .

Simon vill hälsa en sak : jag gillar hamburgare.

jaa ... hej då ...

 

 

Av Lucky - 24 juni 2010 11:26

Hej Hej folket idag är Linda här hon har sovit här hos mig :D det var kul igår badade vi som 2 idioter och det var jättesjönt :P

men sen ska jag vara med Agnes och bada med henne :D det ska också bli kul.

Igentligen skulle Simon komma men det blev inta av :,(

Men imorgon samlas hela gänget på midsommar

GLAD MIDSOMMAR (imorgon).




Dagens låt är Selena Gomez - Round and Round



Av Lucky - 23 juni 2010 19:19

Av Lucky - 23 juni 2010 19:14

Nu har man varit med världens bästa Linda men hon kommer snart igen för att hon sk sova här. 

men hon kommer inte förens typ 2 h  :(

Lite tråkigt men vi ska ha kul ikväll hoppas jag :D

Imorgon ska hon sticka ganska tidigt och sen ska jag vara med Agnes :P

och då ska vi bada

Linda och jag har badat hela dagen i min pool det är skitkul.

och nu fryser jag om mina fossingar XD

Nu snackar jag Med Agnes på msn. och vi ska cama snart längesen det kom en bild nu så det kommer en på min idol

  Miley Cyrus VÄRSTA SÖT :D

Av Lucky - 22 juni 2010 22:27

Hej Hej Hej folket nu sitter man här och Camar med världens bästa Granne.

Idag har vi badat i deras nya pool skitkul :D men imorgon ska man vara med världens bästa Linda :D det ska bli ännu roligare Nee skoja bara inget slår grann power XD . och vi ska nog bada i min pool den är inte lika stor som deras med det är skitkul att hoppa från studsmattan ner i poolen. Länktar så jävla mycket till Midsommar för då kommer alla ha jättekul hoppas jag XD.

Vi ska fira med grannarna och Simon och David och några mer :P

he he. och vi ska bada i deras pool (grannarnas).    

ska snacka med Linda snart på tellefonen He He

och Grannarna ska skaffe värmepump i poolen så det kommer vara minst 24 grader HA HA . värsta kul

ja men hej då ha det gött

felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Ovido - Quiz & Flashcards